Welcome visitor you can login or create an account.

Motivasi

Display: List Grid
Show:
Sort By:
Tuhan Bayar Cash! mengumpulkan 48 topik berkenaan akhlak yang dikupas dalam bentuk santai. Diselitkan dengan 'sound sedas' daripada Ustaz Abdullah Khairi dalam setiap topik memberikan impak luar biasa kepada pembaca. ..
RM19.00 RM20.00
Kisah ini sudah lama. Editor yang seorang ini, datang dan kemukakan cadangan dia. Dia kata, nak ambil status2 FB saya yang lama2, status2 yang terpilih, buat jadi buku. Saya tidak berapa berkenan dengan cadangan dia. Sebab saya belum sampai taraf ..
RM23.80 RM25.00
Setiap penyakit akan ada ubatnya. Penyakit yang paling sukar diubati adalah penyakit hati manusia. Jika hati manusia sudah sakit dan pemilik hati tersebut tidak tahu bahawa hatinya berpenyakit maka sukar untuk diubati. Tetapi jika pemilik hati tah..
RM25.60 RM26.90
“Bangladesh paham, hangpa tak paham. Hangpa lagi teruk daripada Bangladesh tu.”   “Sebab tu ada orang balik dari umrah ataupun haji, depa tak solat dah…, sebab dah banyak pahala!”   --------- Himpunan tazkirah ringkas d..
RM19.00 RM20.00
Judul : #Take 5 @Prof Kamil Penulis: Muhd Kamil Ibrahim Koleksi mutira kata yang lahir dari dalam hati Prof Muhd Kamil Ibrahim. Dikongsikan bersama peminat agar sama-sama menjadi hamba Allah yang TERBAIK ..
RM14.30 RM15.00
Judul: #Take 5 @ Roza Roslan Penulis: Roza Roslan Koleksi mutiara kata yang lahir dari dalam hati dan jiwa seorang wanita yang sering bermain dengan pelbagai rasa. Bahasa yang sangat halus, lembut tapi cukup BERBEKAS buat mereka yang mahu berubah ke ..
RM14.30 RM15.00
Kisah 'mencuri wang anak sendiri', daripada buku 1 Hari 1 Inspirasi yang pasti memberi kita keinsafan dan kesedaran. Kisah ini pasti memberi kita 1 inspirasi di masa hadapan. ================================ Terdapat banyak kisah dan..
RM23.80 RM25.00
Prestasi kita mesti dinilai setiap hari. Golongan yang beruntung ialah mereka yang hari ini lebih baik dari semalam. Prestasi kita mesti meningkat setiap hari. Ayuh! 1 Hari 1 Prestasi! ..
RM23.80 RM25.00
Dalam kita berusaha menegakkan sunnah, perkara utama adalah kita mengenal dahulu Rasulullah s.a.w., dan satu daripada perkara untuk mengenal baginda adalah kita menyusuri perbuatan dan amal dalam kehidupan sehariannya. Penulisan pada kali ini ..
RM5.70 RM6.00
"Ustaz, saya masih gagal membeli kebahagiaan", kata Tuan Haji, dengan mata yang tampak berkaca-kaca. Beliau menyambung, "Saya punya lima orang, tetapi kami sudah enam tahun tidak cukup 'korum' beraya..."   Sa..
RM43.60 RM45.90
Buku sekuel kepada 50 Misteri Menggemparkan Dunia yang terjual melebihi lebih 20 000 naskah. Naskah ini membongkarkan "misteri-misteri" yang selama ini tidak diketahui kebenarannya. Adakah ia rekaan? Ataupun sebenarnya itulah kebenar..
RM25.70 RM27.00
Brand: Alaf 21
Anda gemuk? Pernahkah anda terfikir anda mampu mengubahnya? Dengan kos yang sangat minimum, sesiapa sahaja boleh melakukannya asalkan tiada perkataan ‘putus asa’ dalam kamus kehidupan. Anda pasti berasa berbaloi tatkala melihat hasilnya nanti. ‘30..
RM28.40 RM29.90
Harga diri individu itu berdasarkan apa yang dilakukan bagi memperbaiki dirinya.   "Marah adalah satu antara panah-panah syaitan yang mengandungi racun. Oleh itu, hindari marah supaya kamu dapat menewaskan syaitan dan bala tenteranya." &n..
RM16.20 RM17.00
Penulis: Zahazan Mohamed Buku ini telah mengumpulkan 300 hadis sahih yang paling utama yang mencakupi bidang kehidupan harian dan disusun mengikut keutamaan tajuk seperti ilmu, beramal, berjamaah, hal ehwal Rasulullah s.a.w.   ..
RM24.60 RM25.90
“Kreativiti sambil melihat sesuatu isu dalam keadaan sedikit berbeza memberi kesan yang luar biasa kepada khalayak pembaca.” Jika sebaris ayat yang diperlukan, itulah yang ingin saya simpulkan setelah membaca manuskrip 50 Tip ..
RM19.00 RM20.00
Sebuah buku motivasi yang "evergreen" dan "bestseller". Sudah terjual melebihi 30 000 naskah. Bukan sahaja mengandungi cerita-cerita menarik, bahkan tips-tips praktikal yang dapat diamalkan terus. ..
RM19.00 RM20.00
Sebenarnya buku ini seakan “kit rawatan hati” yang ringkas, padat dan bermanfaat berdasarkan hadis-hadis pilihan Kitab al-Riqaq daripada Shahih al-Bukhari yang dihuraikan secara ringkas dan mudah difahami. Ada diantara hadisnya mungkin..
RM25.70 RM27.00
Remaja perlu mati! Ketakutan yang melampau, memaksa masyarakat untuk mengambil keputusan yang drastik. Pembunuhan, rompakan, rogol serta pengedaran dadah kini menjadi jenayah yang dilakukan oleh para pelajar di bawah umur. Kehancuran dan gejala li..
RM9.50 RM10.00
Meletup di Youtube, dan sekarang dia menulis buku. Dia menulis secara sederhana tentang hidup. Dalam hidup ada pasang surut, ada turun naik, ada rindu benci, ada cinta dendam. Antara semua perkara itu, ada kisah Shazleen yang acah-acah deep...
RM17.10 RM18.00
Jika seorang wanita pernah memiliki dua orang suami di dunia, suami yang mana yang akan menjadi suaminya di akhira? Mengapa kebanykan penghuni syurga terdiri daripada orang miskin? Hinakah menjadi orang kaya sehingga orang miskin didahulukan masuk ke..
RM17.10 RM18.00
Based on 1 reviews.
Bagi mereka yang mempunyai anak, adik-beradik, saudara-mara, sahabat atau anak murid yang menghidap autisme, maka memiliki ilmu dan kefahaman yang baik tentangnya adalah suatu yang penting dan perlu. Terdapat banyak kaedah yang ditunjukkan oleh Na..
RM16.20 RM17.00
Bismillah... ----- Ramai sangat sebenarnya yang tanya soalan lebih kurang, "Admin, macam mana nak KAHWIN kalau TAK couple atau bercinta dulu sebelum kahwin? Boleh bagi solusi tak? Asyik sebut haram haram haram. Bukan apa, saya takut membujan..
RM23.80 RM25.00
Format: Paperback ISBN-13: 9789673883776 Tarikh Terbit: Cetakan Pertama April 2018 Jumlah Muka Surat: 137 Berat (Kg): 0.209 Penulis:Dr. Mohammad Nidzam Abdul Kadir ===========================   ..
RM11.40 RM12.00
Senangnya nak kurus kan? Makan apa yang kau nak makan, lepas tu telan aje ubat kurus yang berlambak-lambak dijual di pasaran. Tadaaa... DAH KURUS! Tak payah bersenam pun. Kau rasa?   JANGAN HARAP! Kau dah sumbat macam-macam dalam badan kau sel..
RM26.60 RM28.00
Kenapa 'Aku Ingin Berubah'? . . sinopsis: Buku 'Aku Ingin Berubah' bukanlah buku novel Harry Potter ataupun Batman The Dark Knight. Tapi sebuah panduan, bimbingan serta saranan tentang bagaimana ingin berubah. Saya dapat idea untuk..
RM16.30 RM25.00
KITA MANUSIA, IMAN NAIK TURUN. KETIKA KITA IMAN TURUN, SEMUA BENDA JAHILIAH KITA NAK PULUN. NAMUN KITA SENTIASA ADA HARAPAN. KITA SENTIASA ADA PILIHAN. TERPULANG KEPADA DIRI KITA SAMA ADA PILIH UNTUK KEKAL JAHILIAH ATAUPUN MENUJU JAN..
RM23.80 RM25.00
Buku ini ditulis sebagai sebuah perkongsian catatan pengalaman seorang guru di salah sebuah sekolah terkemuka di Pahang. Kadangkala si guru akan mencatat pendapatnya,adakala peringatan dan nasihat buat murid-murid dan orang-orang di sekelilingnya...
RM11.40 RM12.00
Kitab Al-Adab ini merupakan himpunan hadith-hadith yang menerangkan adab dalam Islam, lantas menjadi huraian berkenaan akhalq Islami yang luhur. kitab ini dihuraikan bersama dalil Al-Qur'an & hadith, membicarakan kepada kita seperti apa se..
RM19.00 RM20.00
Sekarang, Alibaba mempunyai 600 juta pelanggan berdaftar, berbanding Amazon yang ada lebih kurang 200 juta pelanggan. Alibaba mengendalikan 80% daripada semua transaksi e-commerce di China. Lebih kurang 70% bungkusan yang dihantar dalam negara Chi..
RM28.50 RM30.00
Dalam kepala kanak-kanak, ia ada dua wajah…… Walau apapun nostalgia zaman kanak-kanak anda, mereka tetap susuk yang sama. Ada yang memanggilnya Doktor Kolget. Doktor gigi atau dentist. Cerita mereka tetap sama. Pengalaman m..
RM23.80 RM25.00
×
×
×
×
×
×
×