Welcome visitor you can login or create an account.

Alaf 21

Alaf 21
Display: List Grid
Show:
Sort By:
Brand: Alaf 21
Tiga kali surat wasiat itu dipinda. Empat nama telah disenaraikan. Nama kelima telah disingkirkan. Dua belas pembunuhan kemudian telah dilakukan. Lelaki sadis itu sanggup membunuh kerana nafsu, wang, kuasa dan dendam! Dan setelah 30 tahun, mereka ..
RM18.90 RM19.90
Brand: Alaf 21
Anda gemuk? Pernahkah anda terfikir anda mampu mengubahnya? Dengan kos yang sangat minimum, sesiapa sahaja boleh melakukannya asalkan tiada perkataan ‘putus asa’ dalam kamus kehidupan. Anda pasti berasa berbaloi tatkala melihat hasilnya nanti. ‘30..
RM28.40 RM29.90
Senangnya nak kurus kan? Makan apa yang kau nak makan, lepas tu telan aje ubat kurus yang berlambak-lambak dijual di pasaran. Tadaaa... DAH KURUS! Tak payah bersenam pun. Kau rasa?   JANGAN HARAP! Kau dah sumbat macam-macam dalam badan kau sel..
RM26.60 RM28.00
Brand: Alaf 21
Tip untuk orang bakal naik pelamin Perhatian buat bakal suami atau isteri! Adakah anda ingin... Cepat kahwin? Tidak mahu menghabiskan puluhan ribu bagi majlis yang hanya bertahan empat jam? Perkahwinan anda kekal sepanjang hayat? Ma..
RM13.30 RM14.00
“Anak-anak adalah anugerah dan ujian dalam masa yang sama. Anak kita bagaimana?” – NAZALI NOOR   ..
RM23.80 RM25.00
NYIAN ditemui hanyut di Sungai Papar 10 tahun lalu. Dia mengalami amnesia. Lupa dari mana asal-usulnya. Nyian menjadi nelayan dalam tempoh tersebut. Selepas10 tahun... dia mulai galak bercerita tentang sebuah dongeng yang dikenali sebagai Anding A..
RM32.30 RM34.00
CHINA bukan sahaja terkenal dengan Tembok Besarnya, tetapi juga merupakan negara ekonomi terbesar di dunia hinggakan ada yang menggelarnya sebagai ‘kilang atau syurga dunia’. Lambakan barangan di seluruh dunia yang menggunakan tag ‘MADE IN CHINA’ mem..
RM13.30 RM14.00
Brand: Alaf 21
Pilu hati saat dikhabarkan suaminya gugur di medan perang, Catalina rebah tidak sedarkan diri. Sebaik terjaga, dia membicarakan hajatnya ke Hulu Melaka. ingin mencari "lelaki" bertamduk "dua". Tanpa diduga, takdir menentukan Laksamana Sunan le..
RM18.90 RM19.90
Brand: Alaf 21
MOHAMAD HAIKAL ARRIZQY, anak yang lahir normal dan sihat. Namun ketika usianya menjangkau dua tahun, barulah aku dapat merasai ''''kelainan'''' anak ini yang akhirnya disahkan autistik. Pasrah! Aku tetap menyayanginya sepenuh hati seperti adik-beradi..
RM12.30 RM12.90
Brand: Alaf 21
  Dengan Hijab Sang Pencinta ini, maka terjawablah pengakhiran kisah hidup di antara Laksamana Sunan (Saifudin) dan Haryani yang berlainan zaman. Pengakhiran yang agak menyedihkan tetapi tidak mengecewakan! Itu sudah semestinya bagi keban..
RM18.90 RM19.90
Brand: Alaf 21
Mereka... tiga orang lelaki dan tiga orang perempuan. Mereka sangat berbeza, namun penuh dengan cinta. Tiga cinta dengan tiga kata. Kelam dan suram menjadi suasana latar kehidupan masing-masing. Warna pelangi itu terlihat, cuma tidak mampu digapai. M..
RM24.70 RM26.00
 Sinopsis   “Tatkala kasih sayangmu dicurahkan   Kami belajar erti cinta, kami kenal tentang kemuliaan   Ya Rasulullah… betapa agungnya cintamu kepada kami.   Hanya selawat sebagai ingatan, ..
RM18.90 RM19.90
Brand: Alaf 21
Oh! Benarkah saya hamil? Betapa ungkapan itu memberi 1001 rasa dan makna yang tersendiri buat mereka yang melaluinya.  Mendapati diri hamil sesungguhnya merupakan momen terindah bagi setiap wanita yang bergelar isteri. Namun, percayalah bukan..
RM28.50 RM30.00
Sinopsis Setiap hari kita menggunakan wang untuk jual beli produk ataupun membayar perkhidmatan. Namun bagaimana pengurusan tersebut dijalankan, itulah yang perlu dititikberatkan. Kewajipan kita dengan memastikan sumber rezeki, cara pengur..
RM16.15 RM17.00
Dunia digital sudah menjadi sebahagian daripada kehidupan kita hari ini. Penggunaan media sosial, contohnya sudah menjadi ‘alat’ komunikasi utama bagi berkongsi informasi kehidupan kita kepada rakan-rakan dan saudara mara. Selain sebagai ‘alat kom..
RM28.40 RM29.90
Brand: Alaf 21
Apabila cincin batal air sembahyang disarungkan ke jari saya, hati kecil saya berbisik, ‘Aku terima mahar cintamu’.   Pada saya, ikatan ijab dan kabul sekadar penyatuan dua jiwa yang saling mencintai. Saya terlupa di sebalik ikatan suci it..
RM13.30 RM14.00
Brand: Alaf 21
Based on 1 reviews.
  Bila dirujuk pada kamus Dewan Bahasa dan Pustaka , mandatori bermaksud 'mesti atau wajib dilaksanakan'. Istilah itu sering digunakan pada terma hukuman dan perundangan. Mandatori - Hukum Gantung Sampai Mati , itulah ungka..
RM18.90 RM19.90
Brand: Alaf 21
MIKHAIL – bukan sekadar sebuah nama. Selama 16 tahun menjadi pelarian di perantauan, dia muncul semula memburu mangsa-mangsanya. Mikhail membunuh kerana dendam lama. Sewaktu usia remaja, keluarganya telah ditembak mati. Mikhail telah diselamatkan ..
RM18.90 RM19.90
Based on 2 reviews.
Pakej Beli Buku & Wakaf ini bertujuan menggalakkan orang ramai menjadikan buku sebagai salah satu medium wakaf bagi manfaat umat. BukuOnline2u membantu anda untuk menjalankan proses wakaf buku ini. Anda beli buku dari BukuOnline2u dan kami aka..
RM100.00
Pakej Beli Buku & Wakaf ini bertujuan menggalakkan orang ramai menjadikan buku sebagai salah satu medium wakaf bagi manfaat umat. BukuOnline2u membantu anda untuk menjalankan proses wakaf buku ini. Anda beli buku dari BukuOnline2u dan kami aka..
RM200.00
Profesor Dr. Sidek Baba Sinopsis SIRI ''''''''HERO ANTARA KITA'''''''' membawakan anda sebuah kisah yang menarik untuk bacaan anda iaitu ''''''''Seteguh Tekad'''''''' yang ditulis oleh Profesor Dr. Sidek Baba. Anda boleh mendapatkan buku ini..
RM13.00
Brand: Alaf 21
  ALLAH menciptakan cinta, justeru cinta harus dipertahankan dengan sebaik-baik cara. Maka itu sebagai manusia, Saifudin atau Laksamana Sunan tidak terlepas daripada belenggu cinta. Tahun 1511 merupakan detik keindahan, cabaran serta ..
RM20.90 RM22.00
Brand: Alaf 21
Sinopsis DEK kerana fitnah dan dihukum bapa sendiri, Saifudin menjadi perantau di bumi Serambi Mekah - Aceh. Banyak ranjau yang terpaksa dilalui sebelum bermukim di situ. Saifudin diangkat menjadi anak asuhan kepada Wali Sufi. Memilih mendala..
RM21.90 RM23.00
Brand: Alaf 21
  Pengarang: Ramlee Awang Murshid Sutera Bidadari ni masih lagi menceritakan tentang perjuangan Laksamana Sunan. Jom baca sinopsis novel Sutera Bidadari...   Saifudin - Muncul semula dari Tasik Hulu Melaka setel..
RM20.90 RM22.00
Dalam hidup ini, manusia yang berjiwa besar akan mengatur satu per satu impian yang mereka inginkan. Bukan mudah untuk mengejar setiap impian. Terlalu banyak rintangan dan dugaan yang menunggu di luar sana. Salah satunya adalah ‘pencuri impian’. K..
RM18.90 RM19.90
Brand: Alaf 21
Pernah lihat bagaimana seekor hamster berlari dalam gegelung sangkar besi tetapi masih berada di titik yang sama? Cuba kita renungi perjalanan hidup kita dengan denai hamster yang berlari itu. Apakah kita masih terbelenggu di posisi yang sama, tidak ..
RM33.30 RM35.00
×
×
×
×
×
×
×