Welcome visitor you can login or create an account.

Lain-Lain Penerbit

Display: List Grid
Show:
Sort By:
Abdullah Yensem pun pandai tulis buku lah... You orang jangan tengok2 mari tengok dalam... Luar ada itu muka abdullah yensem... Dalam ada lawak abdullah buat...   #ABDULLAHYENSEM ..
RM23.80 RM25.00
Tiada apa apa yang istimewa dengan kumpulan cerpen Inche Gabbana ini. Ia hanyalah sebuah buku yang mengumpulkan cerita-cerita pendek nukilan Inche Gabbana. Err. Obviously kot? Cerita-cerita pendek dengan pelbagai tema - kehidupan, agama, k..
RM18.00 RM30.00
Buku ' 10 TEKNIK HAFAZAN PROFAZZ'  ini terhasil dari gabungan idea 5 beradik PROFAZZ (Professional Huffaz) yang memiliki latar belakang pendidikan hafazan yang berbeza . Ianya terbit setelah teknik didedahkan melalui program Jelajah P..
RM31.40 RM33.00
Ingin tahu bagaimana cara memahami dan mengingati makna bacaan dalam solat?   Teknik bagaimana memehami dan mengingati makna bacaan dalam solat kini dibongkar oleh seorang pengamal teknik faham Arab Al-Quran tanpa asas Bahasa Arab. ..
RM17.10 RM18.00
Jom belajar hadith merupakan sebuah video animasi berbentuk pendidikan yg sesuai untuk semua terutamanya kanak2. VCD adalah alternatif untuk kanak-kanak yg sangat sukakan filem animasi @ siri kartun di tv. Insyallah kandungan VCD ini dapat membent..
RM16.00 RM16.90
SYUMAILA, seorang anak gadis yang tidak berpacaran seperti generasi muda yang lain. Meskipun jauh beribu batu dari keluarga, Syumaila tetap ingat prioritinya. Ke medan ilmu di Bumi Korea Selatan untuk kenal Pencipta. Bukan leka bermaksiat atas nam..
RM28.40 RM29.90
Aku tulis buku ini nak berkongsi cerita pengalaman aku berjumpa dengan budak-budak sekolah di negara kita. Dalam buku ini juga, ada juga aku selitkan sikit-sikit kata nasihat dan tips-tips yang berguna untuk hidup kita. Aku tak harapkan lepas kau ..
RM23.80 RM25.00
Mengandungi ayat-ayat Al-Quran berperanan sebagai jalan bagi mendapatkan penyembuhan terhadap pelbagai penyakit. Antara buku yang wajib dimiliki sebagai panduan untuk seisi keluarga dalam memperolehi ikhtiar untuk penyembuhan penyakit. T..
RM26.60 RM28.00
KITA MANUSIA, IMAN NAIK TURUN. KETIKA KITA IMAN TURUN, SEMUA BENDA JAHILIAH KITA NAK PULUN. NAMUN KITA SENTIASA ADA HARAPAN. KITA SENTIASA ADA PILIHAN. TERPULANG KEPADA DIRI KITA SAMA ADA PILIH UNTUK KEKAL JAHILIAH ATAUPUN MENUJU JAN..
RM23.80 RM25.00
Dimulai dengan sujud syukur. Memohon keampunan. Hati tersangat gembira akan perkhabaran buku telah diterbitkan. Allah Tidak Pernah Jauh – Di dalamnya menyentuh mengenai kehidupan kita dari pelbagai sudut yang penuh dengan kembara, mehna ..
RM18.90 RM19.90
Api Tauhid - Cahaya Keagungan Cinta Sang Mujaddid "Kehadiran novel Api Tauhid sangat sesuai dengan perkembangan dunia Islam saat ini. Pada saat dunia Islam dihadapkan dengan persoalan radikalisme dan kaburnya orientasi peradaban" "Kekuatan sebu..
RM20.90 RM22.00
Buku Assalamualaika Ya Rasulullah Seindah Solat Rasulullah ini memerihalkan ibadah solat yang menjadi keutamaan Rasulullah SAW dalam kehidupannya. Sesungguhnya solat adalah ibadah yang paling disukai Rasulullah. Malah, ketenangan dan penyejuk hati Ba..
RM19.00 RM20.00
Pemergian Ulama bencana bagi alam semesta. Cahaya akan menghilangkan kegelapan, dan ketika cahaya telah padam maka keadaannya akan kembali gelap. Ulama ibarat cahaya yang menerangi gelapnya kebodohan, dan ketika ulama dimatikan oleh Allah satu persat..
RM18.00 RM19.00
Bukankah perasaan dan lintasan hati pastinya akan pudar? Maka, penulis akhirnya menghasilkan catatan ini sebagai perkongsian setelah melalui sendiri sebahagian daripada ayat al-Quran berkali-kali, bahkan disertakan pengalaman beberapa tahun berkongsi..
RM18.90 RM19.90
  (Siri 1) Oleh Al-Fadhil Ustaz Sharhan Shafie   Menyingkap Rahsia jin & syaitan Menangkis Kejahatan Ilmu Hitam Santau, Bahaya Dan Penawarnya Liku-Liku Seorang Mua'lij (Perawat) Menyingkap Rahsia Saka & Keturuna..
RM19.00 RM20.00
  Penulis: Ustaz Sharhan Shafie Terbitan: Sinar Zamdurrani   Merungkai persoalan Sihir, Kesan, Akibat & Cara Mengatasinya.   Antara Kandungan Buku ini: Bahagian 1 - Takrif dan pengertian sihir Bahagian 2 - S..
RM21.90 RM23.00
Penulis: Dr Sharif Ahmad, Dr Fahd Razy, Dr Onn Azli, Dr Kamarul Ariffin, Cik Jazlina Syahrul Catatan, anekdot, info kesihatan, tips kesihatan, artikel. Semuanya dalam rupa santai dan semi-santai. Membaca buku ini anda dapat dos lengkap segala ..
RM25.70 RM27.00
Dapatkan sekuel kepada naskhah ‘Best-Seller Non-Fiction 2016’ ini segera! Untuk awak yang selalu resah, gelisah dan dada sentiasa berdebar menahan rindu dendam. ..
RM26.60 RM28.00
Antara Kandungan Buku ini ; - Menyingkap rahsia alam jin & syaitan - Rawatan Siti Balqis  - Saka & Keturunan - Penyembuhan Al-Quran - Amalan Benteng Diri & Keluarga - Benteng daripada Iblis Syaitan - Keratan Akhbar ..
RM28.50 RM30.00
KHALIL MESTICA - 40 RABBANA, SIRI 1 (CD) TERBITAN : NC RECORDS PRICE : RM20.90   Track List: Doa Agar Diterima Amal Doa Memohon Keampunan & Tekad Pendirian Doa Memohon Agar Dielakkan Lupa, Doa Memohon Taubat Do..
RM19.90 RM20.90
TERBITAN : NAQ PUBLICATIONS PENULIS : MOHD ZAMRI HUSAINI Mendidik anak - anak abad ke 21 merupakan cabaran besar buat para guru hari ini. Cara dan pendekatan yang digunakan mungkin sedikit sebanyak berbeza dengan pendekatan terdahulu. Alvin Tof..
RM22.70 RM23.90
Penulis : Areef & Zahirah Pages : 104  Buku Cinta Halal adalah hasil tulisan @zhrhs dan zaujnya, buku ini bukanlah buku cerita cinta. Jauh sama sekali. Tapi buku ini sesuai untuk mereka yang masih kabur tentang pernikahan yang Allah re..
RM23.80 RM25.00
Buku ini lebih memberi penekanan terhadap kesedaran dan keinsafan kepada umat Islam dalam menghadapi Yahudi. Sekurang-kurangnya umat Islam ada kesedaran dan keinsafan betapa Islam dan penganutnya tidak henti-henti menjadi mangsa buli dalam pelbaga..
RM24.70 RM26.00
  Ramai orang melayu terikut dengan SYIAH sama ada dari segi pegangan akidahnya, amalannya dan juga pemikirannya sehingga ada juga ahli-ahli tertentu seperti ahli perniagaan dan juga ahli Politik terpengaruh dengan SYIAH ini. Alhamdulilla..
RM18.10 RM19.00
Mendedeahkan segala fakta tentang Wahabi yg dibangunkan di atas linangan air mata dan darah umat Islam ..
RM18.00 RM19.00
Travelog Kehidupan Hampir 8 kali berpindah rumah, saya akhirnya berjaya mewujudkan 'Baiti Jannti' saya sendiri. Penat lelah usah dikata. Berhabis wang ringgit tidak terkira.  ..
RM20.90 RM22.00
DEALOVA Apakah anda faham definisi cinta? Cinta ada banyak dalam dunia ni, kan? Cinta kepada Allah, Rasulullah, keluarga, pasangan, dan lain2.  Cuma, adakah anda faham cinta itu daripada perspektif yang berbeza? Ehem, semua persoalan di..
RM28.50 RM30.00
Gaya persembahan buku ini disampaikan dalam bentuk yang ringkas, dengan mengambil contoh-contoh situasi seharian yang berlaku di sekeliling hidup kita. Ia mudah difahami, menghiburkan, tetapi pengisian dan isu yang ditampilkan juga cukup kuat sebagai..
RM19.00 RM20.00
Diari Selfie aku reka untuk rakaman senario dalam kehidupan aku yang boleh aku kongsikan supaya menjadi perkongsian untuk semua remaja yang sedang melangkah ke gerbang kematangan. Aku bukan jual konflik kehidupan aku sendiri. Tapi kalau itu pengertia..
RM17.10 RM18.00
×
×
×
×
×
×
×